MOM & BABY EXPO DANGA CITY MALL

Leave a Comment
Assalamualaikum.

Hari ini, Ahad, 24 Mac 2013. Aku dan hubby menjalankan misi mencari barang baby lagi mana-mana yang tak cukup. Hehe, bajet dalam RM100 je untuk barang baby, tapi terbeli barang mummy jugak hahaha.

Here a few item yang dibeli. Tak beli banyak pon since tak larat dah dan berjalan sangat dengan perut ke depan dan parking yang tak de.



Antara yang dibeli

2 helai baby bip RM16
4 sock RM8
2 botol minyak TYT RM12
1 baby romper RM15
1 helai bengkung mummy RM35
2 Nursing Bra RM30 (RM15/Pcs)
1 Tungku elektrik dengan magnet RM35

Jumlah semua = RM151.

Sebenarnya kite orang dah sampai around 11.30 am gitu. Tapi takde parking. Huhu. Stuck hampir 1 jam dah akhirnya surrender dan keluar je dari kawasan danga city mall terus menuju ke food court dekat area terminal bas larkin.Makan kacang pool dan ABC special sebagai lunch dan hubby lak makan grill chicken dengan ABC special gak. Lepas makan, pusing-pusing cari masjid. Lepas solat baru pergi semula ke Expo. Kiteorang parking jauh jadi menapakla mak buyung dengan gigih ke Expo. tak terasa berjalan sebab teruja lebih nak beli barang baby. Heheh..

Lepas pergi Expo, terus pergi AEON Tebrau City untuk beli barang-barang dapur sikit dan membeli set topi ngan mitten n booties baby serta baju untuk pakai keluar dari hospital.

Total damage around RM80. Baju RM50, 2 set topi around RM30..

So betul lah kot bajet baby dalam RM100. yang lain barang si Omak. hahaha.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.