Mudah tersentuh

1 comment
Assalamualaikum..

Aku asalnya memang suka menangis.. Dari kecik lagi orang kate cengeng.. Kalau sarawak kate congek. Haha. Tapi aku memang cepat tersentuh dan menangis dengan sebab yang cukup mudah. Makin meningkat dewasa aku cuba keraskan hati, orang cakap ape pon aku kuatkan hati supaya tak nangis.. Tapi aku still cepat tersentuh kalau yang bercakap or membuat aku nangis tu orang yang aku sayang..

Sepanjang pregnant, aku keraskan hati aku sekuat-kuatnya supaya nanti anak aku kuat, lagi2 lah aku yakin aku mengandungkan bayi lelaki.. Kena kuat hati macam papa.. Nanti boleh jaga adik-adik( eh eh adik?). Tapi ade gak nangis-nangis.. Tetiba air mata mengalir, tanpa sedu sedan tetiba eh ehh air mata dah keluar..

Selepas deliver, makin cepat tersentuh pulak.. Lagi-lagi bile tengok wajah polos anak, tetiba nangis. Haha. Ape ke hal.. Tengok cite naruto pon boleh nangis.. Hahaha.. Ade ke orang lain macam aku..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

  1. Its normal i rasa... Lps bsalin hormon dlm badan berubah mendadak. Asalkn x ikut sgt rasa hati, inshaAllah x de pape. Cuba senyum selalu n lapangkn minda. Ingatkn Allah, hati kn tenang. Take care :-)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.