Kegilaan tahun baru.

2 comments
Assalamualaikum.

Kegilaan awal tahun ini aku rasa lah adalah beg coach. Why owh why dan how owh how aku boleh jadi bergini. Sila nyanyi "salah siapa ini terjadi, kau menentukan hawa nafsu diri sendiri".. erk betul ke lirik ni.. ok ok aku cipta lirik sendiri..

Aku bukan peminat hand bag, aku ada hanya 1 beg kerja yang aku guna sampai lunyai baru tukar dan since menjadi mak mak ni aku ada lagi satu beg yang juga merupakan diaper bag salman. Tapi kegilaan dengan coach ni semakin menjadi-jadi bila bonus dah nak dapat aritu hah. Lagi havoc bila ade kawan ofis yang dok gila nak membeli bag coach.Jadi, balik rumah kerja aku adalah surf online authentic coach bag.. Kat ofis macam tak menyempat je nak menggoggle. Dek kerana sekarang dah musim pengambilan pelajar.

Bila tengah dalam mood "gila" dan sometimes aku rasa macam obses menggoggle. Seperti biasa aku yang memang sangat gile "menyurvey" dan mengcomparekan everything from seller to seller yang tergapai dek capaian internet aku ni.. until aku rasa aku dah macam nak muntah searching.."google"ing... comparing price.. comparing style.. comparing everything.. Cuma this time aku tak banyak lah approach seller tanye pasal price macam aku gila carik tilam kekabu salman suatu masa dulu sebab semua dah letak price.. semua dah letak detail description.. Kita cuma tinggal fikir nak beli mana, sedia duit dan transfer duit. But being me, aku nak kaji semua.. tinggal takde buat spreadsheet macam nak beli tilam kekabu dulu tu lahh(kaji lah sangat kan) macam tak puas-puas dan of coz la mengambil masa yang lama giler untuk survey, but now dengan adanya baby beruang panda yang dok menempel je dekat mama sekarang sambil ketuk-ketuk laptop, makan mouse, tarik rambut mama semasa mama tengah nak mengusha usha bag coach, kalau tak menempel dekat mama dia membuat cubaan makan wayar, tarikh plug dari soket, cubaan masuk ke dapur, cubaan panjat tangga kerana tidak dilayan membuatkan mama hanya boleh bertahan depan laptop hanya for a few minutes sahaja. Dan aktiviti mengusha terpaksa dihentikan sementara waktu until baby salman anak soleh tidur dengan lena, baru lah sambung menghunting bag coach lagi menyebabkan masa yang extra lama digunakan untuk usaha survey.. Macam tak bosan dan addicted, konon nya nak value for money laa tu.. ;p

Since diaper beg storksak salman still brand new dan still in a very good condition, aku decide tak nak beli bag baby lagi untuk masa terdekat. aku berkeputusan nak beli beg pergi kerja yang boleh tahan besar jugaklah untuk letak a few things salman essential untuk masa yang singkat macam bawak ke klinik ke, shopping times after office hour kejap dengan mama, pergi kipmart beli barang dapur ke but of coz la still sesuai dan gojes untuk di bawa ke office or meeting.

Lagipon bag salman cum my shopping bag dan my travelling bag salman sekarang sangat la spacious dan memang aku sumbatkan segala benda essential salman dari sepenting-penting diapers sampailah semengada-mengada mama nak letak travelling fan salman dalam beg.. Kalau shopping sekejap-sekejap setakat perlu diaper, wet tissue dan botol air boleh laa bawak beg biasa je, kalau shoping dari pagi ke petang membawa ke malam, salman perlu thermos, extra baju, extra napkin, extra pampers, extra toys and everything sampai kan ke baby shower pon aku bawak sekali kita pakai diper bag je lah..

Aku jumpa a few seller yang aku macam terberkenan.. Macam

http://www.bagforbabes.com/
http://www.iwantbags.net/
http://cravingforcoach.com/
http://www.jualanmega.com/
http://welovecoach.com/

dan the list continues.. ni aje yang masih terbuka tabnya sekarang, nanti aku bukak history balik aku add a few more seller..

And ade a few fb page yang jual authentic coach bag macam:

https://www.facebook.com/OurFashionDistrict?ref=ts&fref=ts
https://www.facebook.com/bagmalaysiaonline
https://www.facebook.com/addacoachlover

dan juga ade fb group open by abg senior sekolah menengah aku dulu, feel free to join the group since ianya adalah open group. Harga paling competitive and reasonable buat masa ini lah.

https://www.facebook.com/groups/madcoachforsale/

aku tak de perancangan untuk style macam mana bag yang aku nak, asalkan harga tak mahal sangat dan macam cun je, macam menarik je.. macam syok je kalau beli.. yang terberkenan di hati aku adalah seperti di bawah lah.. aku letak harga dan sellernya di caption kalau korang rasa minat dah harganya menarik hati.. go ahead and click the link above ehh..

Coach 23957 Daisy Kaleidoscope Hobo Crossbody Our Fashion District RM 540

 Coach 26841 Park Op Art Scarf Print Large Duffle Crossbody Our Fashion District RM530

Coach Signature Stripe Python Stripe Carryall 24882 Iwantbags.net RM690

Coach Signature Stripe Tote 25771 iwantbags.net RM580

Coach Park Signature Hobo Brown RM590

Coach Taylor Op Art Sateen Satchel RM590

Peyton Bennett Mini Satchel Mad Coach Sale RM 500


SIGNATURE STRIPE SATCHEL STYLE: F24364 Bag Malaysia Online RM 540

Coach Campbell Signature Satchel 24741 Iwantbags.net RM630


Waktu aku update entry ini yakni sekarang laah suma still available lagi. Dan kalau korang baca lambat maybe harga dah lain or dah out of stock la kot.. Aku tak menjual ehh dan aku tak dibayar untuk buat iklan pon. Saje sesuka isi masa lapang nak tolong sesiapa yang tengah gila mencarik macam aku jugak.. hahaha.. so feel free to terjah the link above yee.. klik klik jee..

Erk, aku dah buat payment pon tapi tak beli beg mahal sangat siap mintak diskaun lagi ade.. bajet constraint tetap ada lain la gaji riban-riban.. hopefully beg aku seperti yang diharap dan sampai dengan cepat dan selamat. Amin. Kalau takkk.. aku tau laa apa nak buat.. kikikiki.. 

Ok happy hunting peeps!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. Ala.dh beli ke. Bru
    Nk suggest add Linida Ghazali kt fb. Akak ni kt US n die mmg jual beg dr sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh boleh aje beli lagi.. nak cari wristlet ni.. ahahahah

      Delete

Powered by Blogger.