Ayesha Instant Shawl by Miss Wish Wardrobe

Leave a Comment
Assalamualaikum.

Kegilaan kepada instant shawl or instant hijab semakin menjadi-jadi. Heee.. Kalau sebelum ni aku beli instant hijab ala nealofar kononnyaa 3 helai, kemudian aku beli 2 helai instant hijab by elya shazleen kali ni aku beli 2 helai lagi instant shawl by miss wish wardrobe plak. So total tudung baru aku 7 helai. Rekod terbanyak aku beli dalam 1 bulan.. Haih.. mama kena cuti beli tudung laa.. sekrang dah ada tudung baru kaler hitam, dark pink, lavender, red, turqoise, mustard dan baby pink..

while waiting hubby solat, kena tunggu giliran kalau taknak anak soleh kesayangan mengukur keluasan 1 masjid

Apa yang aku suka pasal ayesha instant shawl ni. pertama sebab dia instant laa, ke-2 tak payah iron, ke-3 labuh, ke-4 kain dia lembut dan sejuk. Bagi aku laa heee owhh plus ada soft awning so aku tak yah pakai inner.. kain dia tebal so tak yah risau laa kalau jarang ke apa.. senang nak bentuk dan sesuai laa untuk makyong cermin mata macam aku ni.. leh buah muncung-muncung dengan senang gitu.. Harga? RM39 not include postage.. Sebenarnyaa aku nak beli 3 dapat free postage.. Tapi mak yong kena beringat jugak kan.. hahaha kena sedar diri dah beli 7 tudung baru.. Ayaiyaii..

Ayesha instant shawl ni ada dalam printed jugak tau, tapi harga lain sikit laa, ada banyak pilihan warna.. Kalau korang nak tau sila terjah ke facebook page Miss Wish Wardrobe ye.. ade banyak lagi pilihan shawl yg lain, tapi aku lebih suka ayesha ni.. yang lain tak try lagi.. korang ape lagi sila terjah ok..



Enjoy shopping..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.