Santai sabtu

Leave a Comment
Assalamualaikum :)

Apa projek sabtu ni? Currently again berada di permas jaya sport centre.. After seharian bekerja menyiapkan dokumen untuk Audit sirim rabu depan. Syukur alhamdulillah audit persijilan 5S ditunda ke jumaat depan yakni 29 jun 2012. Yang juga jatuh pada my birthday.. angan-angan untuk bercuti sempena hari jadi punah sama sekali.

Anyway, kolam sangat penuh hari ini dan saya sangat mengantuk, cuaca redup je sebab dah petang kan. Hari ni ramai pulak yang datang pool. Agaknya faktor cuaca yang panas. Dan nampak macam ramai yang datang untuk belajar swimming. Kebanyakkannya melayu dan yang ajar cina. Teringat zaman hubby jadi instructor swimming untuk kanak-kanak dulu. Comel sangat budak-budak belajar berenang. Kalau orang besar macam aku ni buruk beno la haih. Terkial2 mengapungkan diri, lagi-lagila sebab aku takut air. Aku belajar berenang dari hubby aku. Yang aku musykil dia ajar budak kecik bukan main sabar lagi, ajar aku siap marah-marah lagi huhuhu. Dan aku siap nangis-nangis hahahahah, burok kan perangai.

Macam nak ajak laki aku bukak kelas renang lagi je. Hahaha. Boleh plan kot future nanti. Kalau laki aku keja gomen aku nak je suh dia jadi instruktor renang lagi tapi untuk kanak2 je laa. Dewasa untuk lelaki je, pompuan tak lehh. I jeles u!! Hehe.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.