TTC Tips: Fertilaid for women

6 comments
Assalamualaikum.

Hari ni, before pergi kerja bukak laci sebab nak carik brooch kecik kunun nak bershawl harini, sekali terpandang botol fertilaids kat bahagian belakang yang tak abes makan. Motif botol tu duduk kat belakang adalah kerana aku tak abeskan pon fertile aids tu. Takot en suami marah. Aiyaiyai. Yerp, aku memang tidak istiqamah orangnya. Tiap kali usaha aku kecundang tengah jalan. Haha. eh bile aku tengok ade a few tablet je pon lagi, dan aku teringat aku berenti makan sebab aku nak nyahtoksik kan badan aku sebelum proceed untuk makan clomid. taknak lah campur-campur makan ubat kan, karang jadi lain plak.



Jadi nak kongsi tips hamil dengan fertilaid for women la ni. So there a few people i know ttc friend yang berjaya selepas beberapa bulan makan fertilaids ni, even ade yang baru makan sebulan. So dulu tiap kali ade orang berjaya, aku teruja untuk mencuba. So aku pon membelila fertilaids ni dari kedai online hamilshop. bulan April gitu. Beli hari ini esok sampai. Tapi aku beli yang valuepack, which contains fertilaids for men dan Fertilaid for women. Laki aku pon aku paksa beli sekali. Haha.

Tingkatkan kesuburan dangan fertilaids 
FertilAid for Women dicadangkan oleh doktor-doktor dan pakar-pakar sakit puan di seluruh dunia sebagai suplemen yang dirumus khusus bagi meningkatkan kesuburan dan kesihatan sistem reproduktif wanita.
Ia adalah sepenuhnya hasil ramuan daripada herba-herba danvitamin-vitan-vitamin vitamin-vitamin yang pentiung untuk kesuburan dan telah diuji secara saintifik. Ramuan ini terbukti berjaya membantu mengawalatur hormon-hormon wanita sekaligus dapat meningkatkan tahap kesuburan ketahap optimum dan meningkatkan peluang kehamilan.
Ia dirumus oleh seorang Pakar Sakit Puan dan Pakar Kesuburan yang terkenal di US iaitu Dr Amos Grunebaum. FertilAid For Women ini adalah merupakan kombinasi nutrien-nutrien perangsang kesuburan dengan formulasi lengkap yang terdiri dari ASID FOLIK, VITAMIN, MINERAL dan ANTIOKSIDAN. Formula ini menjadikan FertilAid sebagai satu suplemen yang lengkap bagi wanita yang dalam ikhtiar unutk mendapat zuriat.
FertilAid For Women ini diformulasikan berdasarkan kajian-kajian saintifik dalam jurnal-jurnal perubatan dan kesuburan terhadap beberapa herba yang didapati sangat berkesan secara semulajadi bagi meningkatkan tahap kesuburan seseorang wanita. Herba-herba tersebut adalah chasteberry (vitex), red clover blossom, siberian ginseng, dan gingko biloba.
FertilAid ini adalah berasaskan herba, tiada pewarna/pengawet buatan, dan ia selamat untuk digunakan. Ia dikilangkan di US dengan 'GMP certified. Tiada kesan sampingan yang negatif dan bebas daripada risiko 'multiple birth.' Ia adalah alternatif terbaik bagi ubat-ubatan kesuburan yang mempunyai risiko kesan sampingan.

Quotes & Picture credit to hamilshop

Boleh baca lagi: How FertilAid for Women Works yang menceritakan apa fungsi herba-herba yang terdapat di dalam fertilaid  for women ni.

Dan a few Frequent ask question: Fertilaid FAQ

Berdasarkan pengalaman aku sendiri, walaupon aku makan untuk tempoh sebulan sahaja, ape yang aku perhatikan adalah kuantiti CM yang banyak semasa masa subur. Kualiti ovum tu aku tak pastila sebab tak buat pon TVS.

Sunggupon aku takde lah hamil dengan memakan fertilaids, ramai jugak yang berjaya. Ubat ni ubat luar, Kat US kot, so kebanyakkan testimoni adalah minah salleh. Tapi aku ingat lagi aku beli sebab aku baca testi ni, tak tau nape terus teruja nak try.. hehe. So, ikhtiar dan usaha tak salah kan, sangat digalakkan lagi ade. Selain doa yang tak putus pada Allah. Cuma jangan tak istiqamah macam aku je la.

p/s: Aku perasan semua tips hamil yang aku try semua tak istiqamah, dah tiap kali aku bg tips takdelah aku pregnant terus bulan tu atau bulan selepasnya. Tapi ni aku war-warkan je, mane tau rezeki datang kerana usaha yang satu ni. betul??

Eh kalau kaji bebetul, April aku beli dan makan fertilaids, mei-jun aku makan clomid, cycle julai aku lekat Alhamdulillah. Maybe ade kot sedikit sebanyak fertilaids ni membantu terutama dari kuantiti CM masa waktu subur tu. Waalahualam.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments:

  1. you're truly a good webmaster. The website loading speed is incredible. It sort of feels that you are doing any distinctive trick. Furthermore, The contents are masterwork. you have done a fantastic job in this matter!

    my web-site; stretch mark lotion

    ReplyDelete
  2. First off I would like to say superb blog! I
    had a quick question which I'd like to ask if you don't mind.
    I was interested to find out how you center yourself and clear your thoughts before
    writing. I've had a tough time clearing my mind in getting my thoughts out there. I do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips? Cheers!

    my weblog: mederma stretch mark therapy reviews

    ReplyDelete
  3. I'm truly enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on
    the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often.

    Did you hire out a designer to create your theme? Exceptional work!


    My website; appa.de

    ReplyDelete
  4. Good article! We are linking to this particularly great post on our website.
    Keep up the good writing.

    My web page - stretch mark removal and home remedy

    ReplyDelete
  5. Salam
    Nk tanya, harap dpt berkongsi
    Awak amik fertilaids utk berapa bulan?
    Mkn dia mcm mn? Time period pn mkn ke? Tq
    natasyanabilaruslan@yahoo.com
    Sy tgh ttc.. Mudah-madahan dpt membantu

    ReplyDelete
  6. Amazing issues here. I am very happy to look your article.
    Thanks a lot and I am taking a look ahead to touch you. Will you please drop
    me a e-mail?

    my page - mederma stretch mark therapy reviews

    ReplyDelete

Powered by Blogger.