5 days to go.. dah rasa mild contraction ke bukan contraction? omak kompius

2 comments
Assalamualaikum.

Take a rest kejap sebelum nak solat lepas memvakum rumah.

Holaa.. 5 more days ke due date.. Hari ni dalam jaga-jaga ayam menjelang subuh hari ada rasa senggugut sikit. sakit senggugut yang aku kate tu senggugut versi aku lah ye.. bukan versi senggugut yang teruk sampai tergolek-golek dan tak mampu pergi kerja. Rasa senggugut ni takde rasa sakit pinggang.. Aku selalu rasa lenguh pinggang day 1 and 2 period je.. sebelum period tarak, rasa nya seperti ini cuma plus rasa nyut-nyut kat ari-ari sama cam yang aku rasa sebelum dapat tau pregnant (sebelum tu tak pernah)..

Sakitnya tiap 5 minit, setiap kali sakit kurang dari 1 minit. Time sakit bile tekan perut, rasa perut keras giler. tapi sakit ni aku rasa bila jaga je, aku boleh tidur lagi jap tadi sepanjang tidur aku lena, tak rasa sakit pon.. so ape kah? contraction ke tu? Tadi tanye mak dia kate belum lagi sebab dia tengok aku syok je tido.. hahaha. selalunya rasa sakit pinggang sekali. Tapi pagi tadi dah pesan siap-siap kat suami, kalau call angkat, hatta dalam meeting sekalipon.. suka tau tak angkat phone.. geram.. grrrr..

Korang rasa cane??

Memula aku ingat sakit perut nak membuang ke ape.. memang ade membuang tadi pagi tapi lepas tunai hajat sakit still rasa.. so bukan sakit nak membuang.. selalunya aku tau sakit nak membuang aku cane.. tapi mane lah tau kan arini pesen sakit nak membuang lain..

Baby gerak cam biasa, siap bonjol2 lagi pinggang..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. These are actually fantastic ideas in concerning blogging.
    You have touched some good points here. Any way keep
    up wrinting.

    Feel free to visit my web blog - how to get rid of stretch marks

    ReplyDelete
  2. Magnificent beat ! I wish to apprentice at the same time as you
    amend your web site, how can i subscribe for a weblog
    site? The account aided me a acceptable deal.
    I have been tiny bit familiar of this your broadcast
    provided brilliant transparent concept

    Take a look at my web blog shisha-wiki.de

    ReplyDelete

Powered by Blogger.