Aqiqah photography

1 comment
Assalamualaikum.

Help help help.. aku nak carik photographer ni..

Aqiqah salman akan dibuat bersama-sama anak my SIL, niece husband yang lahir 2 bulan selepas salman.. Akan dibuat insyaAllah on 28 Disember 2013. Hopefully takde perubahan tarikh. Akan di buat di rumah MIL insyaAllah..

Soo tengah mencarik photography untuk aqiqah ni. Yang lain-lain SIL akan cari quote since dia ada di KL kiteorang follow aje.. Kalau anak SIL dibuaikan (ade buaian) salman pon maybe akan dibuaikan.. both of them will be 9 months old (salman) and 7 month old (my niece) pada majlis tersebut nanti.. sudey agak besar ade ke lagi buai yang muat? teehee.. others macam doorgift my MIL suh prepared 30 je untuk group marhaban.. cadangnya nak bagi fridge magnet jee.. tengoklah nanti..

Untuk salman takyah cukur la kot since dah cukur masa 2 bulan aritu, my niece lak tak tau laa akan cukur dulu sebelum aqiqah or not.. Soo anyone who knows any available and affordable photographer out there.. tulunlah bagitau aku yee. paling mahal takat ni yang cover 1 event adalah RM700... very nice picture tapi nak usha dulu photographer lain.. ini lah isu yang sering dihadapi, bile nak dan mencarik tak jumpe, tak nak dah tak hingin nak carik ade je jumpa di mana-mana.. hermm..

SIL dah jumpe photographer yang dia nak, so i pon nak jugak untuk anak i uolss.. papa salman pon dah setuju. Mama kena menabung dari sekarang ye kan salman.. ade 4 bulan lagi ni hahh.. wahh exited mama cam nak wat majlis kawen plak..

i wonder harga kambing sekarang, hagak hagak uollss harga minyak naik harga kambing naik tak? hihihihi..

ok lahh.. tulun yee korang..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

  1. u can check out zonan photography (fb)..rate dia agak affordable dan gambarpon boleh tahan

    ReplyDelete

Powered by Blogger.