Sedut sedut sedut

Leave a Comment
Assalamualaikum..

Bukan siput sedut tapi sedut hidung baby yummy salman.. Seronok menyedut lagilah kalau hasil sedutan banyak.. Lebih seronok bile dia bernafas takde dengar dah bunyi hingus..aritu walaupom salman takdelah selsema hingus meleleh2 tapi selalu ada bunyi hingus, aku risau la macam hapa terus pergi beli nasal aspirator piegon.. 


Yummm.. Hahahah. Memula aku geli nak sedut, aku terbayang rasa-rasa masin kalau tertelan hingus sendiri kalau aku sedut.. Sekali sedut, eh eh xde rasa apa.. Cuma aku rasa cam pendek napas je lahh.. Selalu minum air boleh je sekali sedut habis air 1 gelas.. Ni hasil kali ke tiga aku menyedut.. Seronok bila lepas tu dia cam boleh bernafas lega.. Masa sedut salman nangis, lepas sedut dia happy.. Xselesa kot.. Cian anak mama. Lepas sedut baru sapu dr sneeze.. 

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.