Misi Projek Kasih Sayang #1 "Made with love": Bunga Telur Teddy Bear Part 3

Leave a Comment
Assalamualaikum.

Pejam celik pejam celik dah penghujung tahun dah.. dah bulan doblas dah dan eh eh majlis aqiqah salman faris anak soleh pon dah tinggal lagi 10 hari je lagi. Bunga teddy bear mama pon tinggal 95% lagi nak siap. Heheh.

Nyambil2 buat teddy bear mama pon buat la favour bag untuk majlis salman tu jugak. Dalam 100 pax just isi jajan-jajan je.. Jajan sume dah beli dah cuma bag dia tak siap-siap. Hahah. Will b mom Misi Projek Kasih Sayang #2 "Made with love": DIY Favor Bag. Sebagai mak yang suka mengcomplicated kan suasana, haruslah sticker thank you custom made oleh mama itu perlu ditempah di kedai. Even tak terlawan art orang seni di luar sana, namun it have mom special touch "made with love" dari mama untuk salman.

Untuk MPKS #2 tu kita buat special entry lah ye. Sekarang sticker tengah hantar tempah. Esok baru siap.

Nak cerita pasal bunga telur teddy tu. Sapa-sapa yang ade access ke facebook ai mesti sudah tengok hasilnya. So aku tayang lah kat sini :)


 
Ini lah hasilnya. Aku buat simple je yang penting aku puas hati. her her her.. Tema hijau putih lah ye teman-teman sekalian...

Aku siap beli tempat cucuk bunga pahar lagi punya lah semangat. Dan aku bercadang insyaAllah untuk birthday salman nanti pon aku nak bua benda sama. Saje nak menghappy kan kanak-kanak dan baby di taska.. hehe.

Oklah.

Aku ingat nak cerita sekali milestone 8 bulan salman, tapi dia sekarang tak boleh tengok mama bukak laptop. terus menyendeng sekali nak menaip jugak.. So next entry la jugak ye..

Dadaa..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.