Konflik bajet isi rumah

Leave a Comment
Assalamualaikum.

Im going to share a good info untuk pasangan yang kedua-duanya bekerja. Macam aku dan enchek suami.. Keh2..

Erk sebelum tu disclaimer sat! kandungan gambar ni bukan nukilan aku.. ni bukan aku yang tulis eh. entry ni yelah aku yang tulis, tapi intipati gambar or artikel bukan dari aku.. aku simply share je.. dulu aku pernah share pasal satu topik ni.. Nafkah Isteri dan Ibu Bapa: Mana didahulukan? . dalam komen entry tu dok tanye2 aku macam aku ustazah.. dan ada yang tak setuju pon ade.. aku hanya share sahajaa.. please jangan tanye or mempersoalankan..boleh baca dan sebarkan jugak or baca sendiri simpan or baca then abaikan.. nak luah perasaan di komen aku boleh tapi minta maaf aku tak reti nak comfort balik. Sorry sangat. But aku doakan kebahagian semua.. termasuk kebahagiaan aku, mane ade hubungan suami isteri yang takde wujud pertelingkahan perselisihan.. sedangkan lidah lagi tergigit ini kan pula suami isteri.. kan. Sama-sama kita doakan kita semua bahagia ok.

Aku share ni sebagai rujukan aku jugak.. ilmu kan.. hehehe.


Pada aku pon sama muafakat membawa berkat. insyaAllah. Semoga Allah merahmati hidup kita semua. Semoga jodoh kita dengan pasangan masing-masing berkekalan sampai ke syurga.. Amin. :)

Aku rasa info ni datangnya dari Majalah Anis tahun 2012 Bulan April. Boleh rujuk sini ehh

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.