Instant hijab by Elya Shazleen

Leave a Comment
Assalamualaikum.

Betapa jeles nya aku dengan orang yang tinggal di sekitar bangi, shah alam dan kuala lumpur. Sebab apa.. terlampau banyak pilihan butik online di tempat korang. Salah satu nya adalah butik tudung dan baju Elya Shazleen ni.

Yes i fall in love dengan instant shawl. Dengan tak malunya aku menerjah kak senior aku di facebook tanya macam mana dia dapat beli instant hijab yang mak aih senang dan lawa aje aku tengok.. sesuai laa untuk mak yong muka tembam macam aku ni haa..  aku tengok dekat websitee asyik soldoutt ajee, acaner nak beli.. Kalau dekat butik rasanya hari-hari ada stok, tapi bagi aku yang duduknya jauh di pasir gudang, dapat beli online ajee laaa.. yang tak bestnyaa beli online ni kena tambah postage plak..sungguh tak best...

Aku rasa kalau aku ada dekat butik mau meroyan jugak laa kot..

1st time aku beli pon memula hajat konon nak beli sehelai ajee.. sekali aku tak mampu menahan godaan terbeli sampai 2, kalau ikut tahap keroyanan aku mau jugak aku klik sampai 4 5 helai, tapi oleh sebab aku beli tanpa kebenaran dan pengetahuan cik abang tersayang, aku punya tahap keberanian membeli hanya terhenti setakat 2 helai.. Berdebar-debar lepas beli takot kantoi.. tahap takot tu sampai aku beli guna kad kredit.. hahaha.. sebab apaa, kalau beli guna duit yang sedia ada dalam bank tu karang menyusut pantas sangat duit nyaa kantoi big timee plak.. hahahah, bayar dengan kad kredit aku habiskan bayar sesikit.. hahaha.. macam panjang sangat akal nak menipu aku.. ampon bang ;p

Bile dah sampai parcel, berdebar second stage plak.. ahak.. dahla hari yang parcel sampai tu lahki aku yang datang ambik balik kerjaa, nak sembunyi mana parcel, nasib baik handbag besar gabak mampu sembunyikan parcel.. kih kih kih.. sampai ajee laki aku naik atas, aku cecepat bukak parcel sarung testing.. tak menyempat nak masuk bilik kau.. punyaa dasyat berdebar aku takut kantoi..

dah test-test puas hati, labuh yang menutup sepenuhnya dada ngam-ngam dengan muka bulat aku ni, takde laa nampak tembun semacam ajee pipi ni leh cover dengan instant shawl tu ..aku pon naik atas terhegeh-hegeh pergi show off kat husband.. soalan macam machine gun bertubi-tubi.. cantik tak ayang, muslimah tak ayang, tutup dada tak tudung ayang.. lahki aku suka siap bagi green light untuk beli lagi, apa lagi sekarang aku dah jadi macam stalker terhormat website elyashazleen dah jadinyaa tak menyabar nak beli lagi.. nak rembat bebanyak laa ginee.. laki kesayangan dah bagi green light, dia memang dari dulu suka aku pakai tudung lelabuh ni.. aku ajee yang belum sampai seru lagi.. hahahah.. tudung ni memang menepati citarasa aku dan suami aku laa gamaknyaa.. kain sejuk, lembut dan tak jarang.. yang paling penting tak payah nak iron-iron dah tudung ni, main sauk ajee pakai dan siap.. tak payah nak pakai pin-pin broouch bagai.. boleh laa nak pakai bagi nampak kemas.. aku nak pakai pergi ofis ajer pon, kalau pergi dating boleh laa pakai letak bunga sejemput bagai dekat tudung.. kheenn..

Ok korang sape-sape minat nak pakai tudung instant yang super best ni silaa la terjah website elyashazleen.

Website: Elyashazleen
Butik: Elya Shazleen No 62, Tingkat satu, jalan 7/7A, seksyen 7, Bandar Baru Bangi, Selangor


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.