My Breastfeeding Plan Versi Bahasa Melayu

Leave a Comment

Assalamualaikum.

Selamat hari jumaat. So hari ni johor tak kerja, pagi tadi lepas buat pancake untuk salman dah tak tau nak buat apa.. Haha padahal banyak aje kerja, tapi selagi salman anak soleh ni tak tidur, aku memang tak boleh buat apa pon.. Jadinya aku decide nak upload plan penyusuan susu ibu aku yang akan dibawa bersama untuk diserah pada doktor/nurse yang jaga aku nanti. Dah sesiap print dan aku letak bersama dengan GL dan borang permohonan cuti bersalin aku untuk disahkan oleh doktor nanti. aku print extra jugak in case tercicir ke apa nanti masa nak bersalin. Aku nak suh laki aku bagi pada nurse/doktor yang sambut baby nanti.

Plan aku adalah seperti dibawah.. aku buat dalam versi bahasa melayu. English version nanti akan menyusul ye.. Aku ada bagi link untuk korang download My Breastfeeding plan ni kat bawah. Kalau korang berminat nak guna jugak laa.. sila-sila lah share.



Boleh download dekat link ini ye kalau ade sape-sape nak guna.. Tinggal tulis nama sendiri, nama husband dan no telefon husband untuk dihubungi aje.. 

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.