Menang Contest My Cheekaaboo Ramadan Wish

Leave a Comment
Assalamualaikum.



Alhamdulillah. Ini laa first time aku menang contest online ni.. tak sangka ade rezeki salman. jadi 1st lucky winner plak tu.. My cheekaaboo ramadan wish yang dianjurkan oleh Cheekaaboo, satu jenama yang menjual swimming suit untuk ibu dan anak. Uniknya pertandingan ni hadiahnyaa kau boleh pilih sendiri. Dia sediakan item-item yang boleh jadi pilihan hadiah.. Ko pilih salah satu then up kan gambar item tu sebagai wish korang. Kalau korang terpilih jadi pemenang makanya item tu jadi milik korang. Kena karang sikit ayat laa kenapa korang wish item tersebut.

So ni item yang aku pilih..
\

Of cos laa pilih swimming suit untuk anak bujang since dia takde langsung swimming suit.. aku masa ni main pilih mana yang cantik ajee tak tengok size.. sekali item atas tu untuk baby-baby setahun setengah ke bawah aje muat.. untuk anak bujang gebas gebus ai tak muat dahh.. so dia bagi pilihan swimming suit lain. Nasib baik.. masih rezeki salman.. Soo ini laa swimming suit nyaa.. Dah rasmi masa pergi tanjung balau desaru hari tu.. Tengok anak bujang aku.. part lain dia longgar-longgar lagi tapi tang perut tu.. adoi yaaiii... membesar bagai juara.. makan ajee.. apapon alhamdulillah dia suka makan.. suka mak diaa..


dan penyataan kenapa aku harapkan ramadan wish aku ni termakbul adalah seperti berikut..

"Anak saya tak pernah belajar berenang dan tak pernah dibawa ke mana-mana swimming pool walaupun suami saya merupakan certified swimming instructor. Semasa mengandungkan anak saya (anak pertama) suami kerap pergi berenang dan juga telah beberapa kali mengadakan sesi mengajar berenang kepada kawan-kawan dan anak kawan-kawannya dan saya dengan perut yang memboyot sentiasa menemaninya. Namun kerana urusan kerja yang sibuk sekarang, suami tiada masa untuk turun berenang dan anak saya tiada peluang berenang dan tidak mempunyai baju renang langsung. Jika saya menang baju renang ini untuk anak saya semoga dengan kemenangan ini suami lebih teruja meluangkan masa mengajar anak kami berenang."
 Sedih tak cerita aku.. wakakak.. tiap kali kalau aku mengadu domba dengan my MIL yang salman ni papa dia tak bawak dan ajar berenang lagi mesti dia suggest suh salman belajar dengan atok dia ajee yakni my FIL.. tapi tu lahh balik KL pon paling lama 3 hari acane anak aku nak belajar dengan atok diaa..tak dan nak abis sesi water confident salman pon dalam masa 2 hari tu.. papa dia ni kena babap bontot kot baru nak ajar anak dia berenang.. dulu kemain ajar anak orang lain berenang.. ade anak sendiri bawak g pool pon dia tak pernah.. workaholic sangat laa papa hang ni salman.. nasib baek ade jugak luang masa kejap bawak kita (bawak mama yang sebenarnya) shopping seminggu sekali.. kesian penat-penat balik kerjaa mandi kejap kendian keluar pulak bawak anak dan bini shopping tak pon makan-makan.. thank you papa...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.