Sabtu kerja and TVS

Leave a Comment
Assalamualaikum.

Hari ni CD10. Semalam CD 9 aku pergi TVS,  atau lebih glamer scan telur. Hahah. Aku ingat kena bagi full blader, so aku takdela pergi shishi lepas minum pagi semalam. rupanya nak TVS kena bagi bladder kosong. Next time TVS sampai LPPKN aku tunaikan hajat terus laa hehehe.

Keputusan Telur belah kanan ada 3, saiz doktor tak berapa happy sebab paling besar pon 7 X 10, yang lain nya 7 x 5 dan 8 x 7 gitu.. belah kiri lagi kecik, paling besar 5 x 7, paling kecik 5 x 5, jadi doktor bagi another 75IU jab untuk suntik lagi hari ini. Dinding rahim alhamdulillah berkembang sihat.. Aku tawakal pada Allah je sekarang, redha. Tapi aku harap sangat dapat proceed IUI cycle ni. Kalau tak jalan laki aku nak suh ambek sekali ngan biodex nanti.. 

Doktor kata aku memang ada kes telur lambat nak berkembang sebab cycle yang panjang kan. Hormon dalam badan yang tidak stabil. tak mo stress-stress dah. kena happy. Think Positif je selalu..

Owh hari ni aku kerja, sebab ada gotong-royong 5S. Hari ni juga alhamdulillah almari akan sampai. Tak sabar nak 5S kan rumah plak ahad ni.

Ok lah. Think Positive always right :)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.