TTC Tips: Conceive Plus

3 comments
Assalamualaikum.

Tetiba nak share pasal another ttc tips lak hari ini. Iaitu Conceive plus.

"Conceive Plus® is the only fertility lubricant to proactively aid your chances of getting pregnant. Its advanced formula contains magnesium and calcium ions, which are essential to prolonging sperm viability (keeping sperm healthy) and motility (helping sperm to swim). It also helps with the fertilisation to conception process."

dipetik dari Lamanweb rasmi conceive plus

Actually last visit ke LPPKN JB, nurse bekalkan conceive plus ini untuk digunakan ketika bersama. Its cost us RM12 per applicator. Dia bekalkan 3 applicator. Suruh guna untuk 3 kali bersama. Senang je nak pakai, koyakan penutup applicator then minta husband masukkan dalam miss Vee dalam keadaan baring.. after a few minutes dah boleh bersama. To be honest, its a bit more fun bile pakai conceive plus ni.. trust me suami pon mesti suka dan juga ia membantu untuk hamil sekali. yang ni lah key point dia. haha membantu untuk hamil. since sperma berada dalam keadaan baik dan bertahan lebih lama. Macam sperma ni dapat minum 100 plus sebelum bekerja.. Tenaga lebih bila jumpe ovum nanti.. teeeetttt.. (Jangan fikir lebih-lebih ye).. Sume yang baca dah kawen kan? ade yang tak kawen lagi ke? Mahhapkan saye ye..

Conceive plus ni ada jual di farmasi. Aku dulu, bila habis je conceive plus yang aku beli di LPPKN, aku beli 1 box lagi yang dalamnya terkandung 8 applicator di Caring Farmasi Bukit indah. Harga aku dah lupa since dah lame sangat dah. More than RM50 la yang aku sure.. Conceive plus ni ada dalam bentuk tube yang macam colgate tu. Cuma aku tak sure macam mana nak masukkan dalam miss V kalau beli yang bentuk colgate tu. Jadi jangan ditanye laa.. Aku suggest kalau korang nak beli tujuan nak comceive, beli yang dah sedia dalam bentuk applicator. Kalau just for fun dan nak jimat boleh beli yang tube kot.

testimoni penggunaan?

1st time pakai (cycle yang kononnya nak buat iui tapi tak jadi tu) tak berjaya..

2nd month penggunaan, alhamdulilah aku berjaya conceive baby yummy salmanfaris, syukur pada Allah. 

Bukan lah aku kate pakai conceive plus confirm boleh hamil, conceive plus membantu. Salah satu usaha untuk hamil. Semuanya ketentuan Allah, semua kuasa Allah. Teruskan berdoa pada Allah selain berusaha dengan segala jalan yang ada.


Ni lah conceive plus, dalam bentuk tube dan applicator, gambar kredit Google.. dan laman web conceive plus
Erm lagi, kalau nak tahu laa, after deliver salman.. Since aku sangat seriau nak teetttt.. aku pakai conceive plus. tapi jangan risau tak lekat pon adik salman.. macam aku kate tadi laa.. conceive plus pon leh guna untuk memesrakan lagi hubungan suami isteri.. kekekeke.. tetiba aku rasa entry ni ada bermotifkan blue.. tapi takde niat takde niat.. sori ye sori.. kalau rasa lain macam baca boleh stop baca.

Eh sampai sini je pon entry aku, korang dah sampai penghujung pon. hahaah.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

  1. salam,

    masa dalam proses TTC pernah nak beli conceive plus ni..tapi boleh pulak out of stock..hehe

    Btw, kalau berminat dengan supplement from Shaklee saya ada buat promo ESP Shaklee..do visit my blog ye
    http://ainasuraya.blogspot.com/2013/09/promo-shaklee-esp.html

    thanks!

    ReplyDelete
  2. Salam, nak tanya. Semua pharmacy caring ada jual ke conceive plus ni? saya duk pasir gudang. caring yang terdekat ialah di tmn molek.. Tq

    ReplyDelete

Powered by Blogger.