2 weeks late everyone

Leave a Comment
Assalamualaikum.

Tak tahu kenapa aku nak berbelog hal ini. Haha im 2 weeks late everyone.. cehh macam tak pernah late sebelum ini. Saje je nak propaa khennn :p

Tapi semalam masa keluar husband merajuk-merajuk takot cancel lagi makan chilli crab dia. aku pulak, eee apasal merajuk-merajuk tak dapat makan ni. Perangai sebijik macam masa aku ngandung salman aritu.. Bile makan sampai tak ingat dunia dan aku plak tak de rasa langsung nak makan chilicrab tu, bukan faveret pon.. lagipon salman dah terlentuk lena, kalau aku sibuk nak makan juga sapa nak pangku salman..

Tapi bila dia merajuk-merajuk, plus im late, plus simptom sakit di ari-ari, cuma takde laa kerap dan sesakit macam salman dulu membuat aku terdetik, eh pregnant lagi ke? kenangan mengusik jiwa betul ehh.. terbuai kejap feeling-feeling pregnant.. ecehh.. takde simptom lain pon.. aku saje-je acah2 laki aku kate dah lambat period..

Hahhahaha.. hormon everyone.. hormon.. lepas deliver aku period dah 2 kali, ni menanti period ke 3 bile entah.. tapi memang ade yang period pelik semacam eh lepas deliver. kan kan kan?? interval 1st n 2nd period ialah 35 hari.. so yang ke-3 ni nape tak muncul lagi. then aku ade spotting untuk 4 hari berturut-turut 2 minggu lepas.. Apekah? tapi antara 1st period dan 2nd period pon ade gak spotting..tapi seminggu lepas period.. bukan spotting sangat pon more kepada brownish discharge..

See? kan aku kate hormon..

Ape hormon mengandung? Kalau ye aku terima hati terbuka .. alhamdulillah.. kalau tak.. pon alhamdulillah jugek.. rezeki ditangan Allah..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.